A cumpagnia 3LTEX hà participatu à a fiera internaziunale Techtextile-Leading per tessili tecnichi è tessuti non tessuti

123

Ogni annu, a sucietà 3ltex participerà à e più grandi mostre in Cina è internaziunali in relazione à techtextils, sicurezza è salute.
Techtextil a fiera internaziunale principale per i tessili tecnichi è i tessuti non tessuti, presenterà tuttu u spettru di tessili tecnichi, tessili di abbigliamento funzionale è tecnulugie tessili in Techtextil. SmartTextiles - o materiali intelligenti - piglianu in furia u mondu di i tessili cù i dirigenti di l'industria cum'è 3L sviluppendu novi prudutti chì ponu rivoluzionà l'industria.

U stand di 3Ltex (l'ultimu disegnatore è produttore di techtextiles) hà presentatu e tendenze di a Cina in l'industria tessile tecnica. Amparate più nantu à u filatu intelligente di a società 3ltex, tessili è altre innovazioni quì.
3LTEX hè statu preparatu cù cura, cù forti capacità di sviluppu di produttu è superbi standard tecnichi, i nostri filati intelligenti ad alte prestazioni è tessuti intelligenti sò diventati una volta di più un puntu culminante in l'industria.
U cuncepimentu ingeniosu è a cumbinazione multifunzionale di ignifugazione, resistenza à alta temperatura, cunduzione termica, conducibilità elettrica, antibatterica è antistatica anu attrattu parechji clienti putenziali per piantà, guardà è negozià.
Parechji clienti anu purtatu prublemi tecnichi incontrati durante a trasfurmazione. Dopu a guida tecnica è l'ottimisazione di i prucessi di l'ingenieri di alta qualità di 3LTEX, parechji clienti sò assai soddisfatti è l'intenzione di compra hè ghjunta in situ.
Questa hè una festa di l'industria, ma dinò un viaghju di racolta. In questa mostra, avemu riportatu assai ordini è opinioni preziosi da l'utenti finali è amichi di rivenditori.
In l'ultimi anni, 3LTEX hà realizatu un sviluppu orizontale è verticale in l'industria di filati intelligenti è tessuti intelligenti, cù successi eccezionali, una certa accumulazione di marca è un sviluppu stabile.
Cù una bona capacità di operazione di u mercatu, avemu dighjà occupatu una pusizione di primura in u campu di filati intelligenti è tessuti intelligenti.
Ancu cusì, sapemu chì "ci hè una longa strada da fà".
Continueremu ancu à migliurà u sistema di gestione, accelerà u prucessu di custruzzione di a marca 3L, affrontà razionalmente a dumanda di u mercatu, è creà più prudutti di qualità per serve a maggior parte di l'utenti è di l'amichi.

IMG_1410

IMG_3422

IMG_1430(1)


Tempu di posta: Jun-03-2019